Pytanie: Gdy dodaję produkt do koszyka i przechodzę do koszyka produktu tego nie ma?

Przy wyborze produktu proszę wybrać również interesujący rozmiar i kolor. Jeśli rozmiaru i koloru brak na liście wyboru, oznacza to że nie jest on aktualnie dostępny, bądź jego stan na magazynie jest na wyczerpaniu.
Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy, sprawdzimy dostępność bądź poinformujemy kiedy wybrany model pojawi się na stanie magazynowym.

 

Pytanie: Próbuję skontaktować się telefonicznie jednak nikt nie odbiera telefonu.

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00. W miarę możliwości prosimy o kontakt telefoniczny właśnie w tym czasie. Na pytania zadane poprzez e-mail postaramy się odpowiadać jak najszybciej.

 

Pytanie: Po złożeniu zamówienia nie dotarło żadne potwierdzenie. Co robić?

Bardzo prosimy o poprawne wypełnianie pól do kontaktu. Jeśli popełnicie Państwo błąd niestety nie będziemy mieli możliwości kontaktu z naszej strony (błędnie wypełnione pole adresu e-mail, błędnie podany kontaktowy numer telefonu). Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny bądź e-mail.

Czasami występuje również problem z komunikacją elektroniczną jeśli macie Państwo skrzynkę pocztową założoną w domenie gmail. Prosimy wtedy o sprawdzenie folderu SPAM bądź kontakt telefoniczny lub wysłanie zapytania e-mail z formularza naszej strony.

 

Pytanie: Nie mogę/nie chcę zamawiać Państwa produktów przez stronę internetową. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście, zamówienia przyjmujemy również telefonicznie pod numerem: 42 719-10-86. Prosimy o kontakt w godzinach 7:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku. Nasz pracownik również odpowie na Państwa pytania odnośnie wybranych produktów.

Pytanie: Jak określić rozmiar bielizny który potrzebuję?

Rozmiary w zależności od wyniku pomiaru przedstawione są w poniższej tabeli: